Методична робота в ліцеї

Науково-методична робота – складова управлінської структури ліцею

Підхід: системно – інтегрований до змісту і форм методичної діяльності

Маркетингова система   методичних послуг

1.Змістовний модуль

(види освітніх послуг):

діагностико-аналітична діяльність, теоретичне та практичне навчання педагогів, атестація педкадрів, робота з перспективним педагогічним досвідом, дослідницька діяльність.

Що?

2. Технологічний модуль

(види освітніх послуг):

 моніторинговий підхід, вивчення освітніх потреб суб’єктів, технологія педагогічного іміджменту, технологія педагогічного моделювання, метод проектів, інтегрований підхід до організації методичної роботи, метод індуктивної подачі нової інформації.

Як?

Схема програми методико-кваліфікаційного розвитку педагогів

(адаптивного і перспективного управління професійним зростанням педагога)

Адміністративна діяльність Зміст програми управління професійним зростанням педагога
Діагностика рівнів анкетування учасників освітнього процесу;

– самоаналіз щорічних методичних карток, паспортів, звітів;

– комп’ютерна обробка матеріалів.

Навчання кадрів  

методологічно-теоретичного, психолого-педагогічного рівнів педагога з актуальних проблем, що корелюється з методичною проблемою закладу (тренінги, аукціони, семінари, практикуми, конкурси, самоосвіта та індивідуальні консультації)

Впровадження у творчій співпраці – інноваційних освітніх технологій;

 – прийомів роботи з  обдарованими дітьми на різних етапах уроку;

– прийомів продуктивної праці в позаурочний час;

– прийомів по формуванню самоосвітньої компетенції

 Супровід  – психолого-педагогічний в закладі
Створення і прояв інновацій  –власної педагогічної системи (автори – учасники);

якісних інноваційних моделей, проектів дослідницької системи, моніторингу якості освіти;

 

Відстеження і підтримка рівня педагога педагогічний аналіз семестрових, річних результатів учнів;

педагогічний аналіз діяльності вчителів, НМК і підготовка адміністративних, кафедральних документів, бюлетенів, карток .

вияв труднощів, пошук шляхів їх подолання та корекція роботи;

сумісний пошук та розробка нових інструментаріїв виміру досягнень 

створення моделей методичної служби, що працює в режимі саморозвитку (від нормативно – схвалювального способу діяльності до індивідуального стилю методичної поведінки)

Дослідження єдиної науково-  методичної теми – центральна ланка в науково-методичній    роботі з педагогами, а успішна її реалізація – це створений колективний досвід, що впливає на майбутнє закладу, освіти.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!