Попереджений – значить озброєний!

1 березня у нашому ліцеї №1 міста Житомира адміністрацією закладу, виховною та психологічною службами закладу спільно з офіцером відділення призову Житомирського ОМТЦК та СП ст. лейтенантом  Олександром Дейсуном було проведено бесіду з підлітками щодо ситуації пов’язаної із діяльністю молодіжних субкультур.

І працівник силових структур, і практична психологиня закладу Тетяна Бовсуновська, а також заступниця директора з виховної роботи Леліченко Ірина Євгенівна провели  роз’яснювальну роботу та розповідали про угрупування ПВК «Редан».

Учні та учениці ставили запитання, уважно слухали та показали свою небайдужість до цієї негативної тенденції серед молоді! 

Це субкультура ПВК «Редан», яка виникла в росії. Її члени носять чорний одяг із зображенням павуків та цифрою 4 – це посилання до аніме «Hunter x Hunter». Представники субкультури виступають проти футбольних фанатів та мігрантів, влаштовуючи з ними масові бійки.

В поліції наголошують, що пропаганда насильства серед українських підлітків – це російська інформаційно-психологічна спецоперація з метою дестабілізації ситуації в нашій державі.

Деякі батьки можуть навіть не підозрювати, що її дитина належить до певної субкультури і що таким чином вона проводить свій вільний час.

Що ж робити батькам, радить ювенальна превенція👇
🔗 Спокійно, відкрито і прямо спілкуйтеся з дитиною. Надайте їй можливість говорити,
коли вона буде до цього готова. Не підганяйте її.
🔗 Якщо дитина розповідає куди вона ходить та як проводить свій час. Проявіть якомога повнішу обізнаність в обговорюваній темі; виявляйте терпіння, наполегливість, доброзичливість для уникнення емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка
🔗 Опановуйте Інтернет-технології, майте власний акаунт і станьте другом своїй дитині
в соціальних мережах;
🔗 Щотижня аналізуйте вміст сторінок дитини, уважно читайте її публікації, вивчайте групи, до яких вона приєдналася;
🔗 «Познайомтеся» з її віртуальними друзями, звертайте увагу на фото й відео, що викликають інтерес дитини, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані;
🔗 Покажіть дитині, що вона вам небайдужа, що ви піклуєтеся про неї та запропонуйте спільно провести час.
🔗 Зосередьтеся на тому, щоб показати дитині її переваги, знайдіть у неї сильні сторони,
допоможіть їй побачити себе унікальною особистістю.
🔗 Після встановлення контакту та виявлення підлітком довіри до вас, слід пояснити згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріплюючи це фактами, які добре відомі підліткові; допомогти підлітку зрозуміти ступінь ризику від деструктивної поведінки і невідворотної відповідальності за скоєне (зокрема у випадку вчинення булінгу або іншого правопорушення).

❗️ ПАМ’ЯТАЙТЕ, що в зону ризику проявів деструктивної поведінки потрапляють підлітки, яким бракує батьківської уваги і підтримки, а також ті, чиє перебування в мережі Інтернет не контролюється.

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *