Результати моніторингу якості освіти

Про підсумки навчальних досягнень учнів в 2020 – 2021 н.р.

Навчальні досягнення за 2020-2021 н.р.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

НАКАЗ

«Про підсумки навчальних досягнень учнів в 2020 – 2021 н.р.»

від 07.06.2021 р.                                                        №

    На виконання річного плану  заступник директора Житомирського міського ліцею № 1 з навчальної роботи Ізюмова А. В.  здійснила моніторинг навчальних досягнень учнів за 2020 – 2021 навчальний рік по кожному класу, паралелі, основній школі, старшій школі і по ліцею в цілому. Результати дослідження розміщено в таблицях, діаграмах, графіках тощо.

Таблиця 1

                                                               8 – мі класи

 

Група

К – сть  учнів Рівень  навчальних  досягнень Резерв
В Д С П
ВР ДР
01 32 5 19 8   4 4
 15,6%  59,4 %      25 % 0%
Якість –75 %
02

 

 

32 2 24 6 1 3
6,3 % 74,9% 18,8 % 0%
Якість –81,2%
       03 30 3 22 5 1 2
10% 73,3% 16,7% 5%
Якість – 83,3%

 

Разом

8 кл.

92 10 65 19 6 9
10,9% 68,4% 20,7% 0%
Якість –  79,3%

  

   В порівнянні з результатами за І семестр поточного навчального року якість знань підвищилась на 15,6% в 01 групі, на 37,9% в 02 групі, на 3,3% в 03 групі,  що свідчить про те, що адаптаційний період більшість 8 – класників пройшли успішно.                                                                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                      Таблиця2

група Пишаємося
Учні високого рівня Резерв високого рівня – це учні, які відстають від високого рівня не більше, ніж з двох предметів
01 Огінська Марина

Сирота Володимир

Сітайло Ангеліна

Кучерук Софія

Чередніченко Артем

Кабаков Тімоті

Ковальчук Вадим

Загацька Світлана

Герман Анастасія

02 Васильченко Анна

Паламарчук Юлія

03 Шевчук Анастасія

Прищепа Олександр

Рудніцький Володимир

Лагодний Кирило

 

З таблиці видно, що до резерву достатнього рівня увійшли 9 восьмикласників – це учні, у яких рівень знань з геометрії або фізики середній , близький до достатнього.

Порівняльна діаграма якості знань учнів 8 – х класів

Таблиця 3

9 – ті класи

Таблиця 3

 

Група

К – сть  учнів Рівень  навчальних  досягнень Резерв
В Д С П
ВР ДР
11 30 6 12 12 4 9
20% 40% 40% 0%
Якість – 60%
12

 

 

30 4 8 18 0 5
13,3% 26,6% 60,1% 0%
Якість – 39,9%
       13 20 6 12 2 1 2
0% 30% 60% 10%
Якість %
Разом

9 кл.

80 10 26 42 2 5 16
12,5% 32,5% 52,5% 2,5%
Якість – 45 %

 

Одержали свідоцтво з відзнакою
11 12
Козлова Валерія Кучеренко Поліна
Павлусенко Олексій Ларченкова Даря
Розумій Максим Замкова Софія
Телегін Олексій Скударова Даря
Томашевський М  
Шарненков Антон  

 

   Майже з усіх навчальних предметів освітньої програми досягли високого рівня Колодяжна Софія, Комаров Данило, Кутня Людмила, Собкович Роман, Ващенко Артем.

   Найскладнішою в опануванні ,  для учнів 11 групи , а це клас з поглибленим вивченням математики, виявилась фізика ( ??? ), вчитель Шнуркованюк Л. О., для учнів 12 і 13 групи – алгебра та геометрія ( вчитель Морозов О. В. ).

   Стабільно низьким залишився якісний показник навчальних досягнень в 13 групі, дуже зменшився в 11 і 12 групі ( див. діаграму )

  Парад якості  знань, умінь та навичок  8 – 9 класів  ( всі оцінки високого (10 – 12 ) та достатнього ( 7 – 12 ) рівня ):

                          

 

 

 

                                                                                                                      

 

 

 

 Таблиця 4                             

10 – ті класи

 

 

Група

К – сть  учнів Рівень  навчальних  досягнень Резерв
В Д С П
ВР ДР
21 27 4 8 14 1 2 9
 14,8% 29,6 % 51,7% 3,7%
Якість %
22

 

 

31 2 10 19 4 14
6,5%    32,3% 61,2% 0%
Якість –38,8%
       23 27 17 10 3 6
0% 63% 37% %
Якість –%
Разом

10 кл.

85 6 35 43 1 9 29
7,1% 41,2% 50,5 % 1,2%
Якість –  48,3%

 

ГОРДІСТЬ ЛІЦЕЮ

група Відмінники навчання Резерв високого рівня
21 Воротнікова Катерина Борецький Матвій
Дідко Даря Фельварг Дмитро
Каленський Олександр  
Семенюк Лідія  
22 Зелінська Наталія Вольська Даря
Хант Софія Головатюк Анастасія
  Зеленська Анастасія
    Сидорчук Поліна
23   Кисельов Максим
  Семеній Даря
  Хоменко Андрій

 

   Кожен третій десятикласник опинився в резерві достатнього рівня. З них,  24 учня ( а це 28 % від загальної кількості 10 – класників  ) не подалали «планку» достатнього рівня через фізику ( вчитель Шнуркованюк Л. О. )

   Адміністрацію НЗ та батьків учнів хвилює результативність роботи вчителя фізики. Дослідження розміщене в таблиці.

                    Таблиця5

Група ВРНД ДРНД СРНД
12 11 10 9 8 7 6 5 4
11 5 3 2 2 5 3 6 4
12 1 2 1 3 8 1 7 6
13 3 1 2 2 1 2 9
21 1 1 5 4 2 4 2 7 1
22 1 4 2 2 3 3 9 7
23 1 2 5 9 3 3 4
Разом 3 9 16 11 16 31 13 34 31
17 % 35 % 48 %

 

Спостереження за змінами в навчальних досягненнях 10 – класників                   ( куратори Сушицька М. А., Вовчук Л. А., Завальнюк С. В. )

 Документ про середню освіту  отримають 89 учнів, серед яких 32 ( 12+6+14 ) – відмінники навчання, 47 ( 16+20+11 ) – достатнього рівня ( всі оцінки 7 – 12 балів ), 10     ( 1+5+4 ) – середнього. 26 з них буде нагороджено медаллю. Моніторинг на відповідність цих результатів підсумкам ЗНО традиційно буде обговорено на одній з педрад в наступному навчальному році.

ВІДМІННИКИ НАВЧАННЯ

31 група 32 група 33 група
Бовсунівська Тетяна Кисиль Анастасія Андрушко Анастасія
Горобець Олексій Мазко марія Анучин Максим
Журавльов Андрій Павлюк Аліна Домбровський Данило
Йолкін Даніїл Поліщук Карина Васьковська Валерія
Литвинчук Даря Савченко Владислав Ковтонюк Іван
Лобанчикова Каріна Шахрай Євгеній Кіналь Марія
Мартинюк Ольга   Кирилюк Тимофій
Павлюк Анастасія   Муравець Владислав
Піонтківський Віталій   Павліченко Микола
Сирота Ангеліна   Прокопчук Олександра
Сімчук Андрій   Чемерис Вероніка
Циганкова Світлана   Чирков Максим
    Шигонська Надія
    Шумляківський Роман

 

   Ще 20 випускників ( 10+5+5 ) увійшли до резерву високого рівня. Для 11 – ти з них «9» стала найвищим балом з хімії.

 

                                                                                                                                              Таблиця 6

 

По ліцею 348 58 173 114 3
16,7% 49,6% 32,8% 0,9%
Якість – 66,3%

     В порівнянні з показниками за 2019- 2020 навчальний рік якість навчання змінилася у бік зменшення на 7 %.

  Парад якості  знань, умінь та навичок  1011 класів  ( всі оцінки високого (10 – 12 ) та достатнього ( 7 – 12 ) рівня ):

  На підставі проведеного моніторингу навчальних досягнень учнів ліцею наказую:

  1. Відмітити наполегливу працю викладачів ліцею, які в умовах довготривалого дистанційного та змішаного навчання забезпечили вагомі кінцеві результати  навчальних досягнень учнів 31, 32, 33, 23, 01, 02, 03 групи.
  2. Адміністрації ліцею здійснити моніторинг на відповідність результатів навчальних досягнень випускників ліцею підсумкам ЗНО в жовтні 2021 року.
  3. Заступнику директора Ізюмовій А. В. вивчити стан викладання геометрії в наступному навчальному році та провести адміністративні контрольні роботи в 8 – 11 класах.
  4. Констатувати факт відставання від достатнього рівня навчальних досягнень з фізики 28 % 10 – класників та 14% 9 – класників .
  5. Заступнику директора Блажиєвській І. А. в І семестрі наступного навчального року вивчити та узагальнити наказом питання відповідності рівня навчальних досягнень учнів з фізики системі їх бального оцінювання вчителем Шнуркованюк Л. О.

Директор ліцею_____________________________Кошевич Ю. О.

 

Виконавець: Ізюмова А. В.

 

Моніторинг навчальних досягнень учнів за I семестр 2020 – 2021 навчального року

Моніторинг навчальних досягнень.pdf

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

 

 

На виконання річного плану  заступник директора Житомирського міського ліцею №1 з навчальної роботи Ізюмова А. В.  здійснила моніторинг навчальних досягнень учнів за 2019 – 2020 навчальний рік по кожному класу, паралелі, основній школі, старшій школі і по ліцею в цілому. Результати дослідження розміщено в таблицях, діаграмах, графіках тощо.

Таблиця 1

                                                               8 – мі класи

 

Група

К – сть  учнів

Рівень  навчальних  досягнень

Резерв
В Д С П
ВР ДР
01 30 8 17 5 4 2
 26,7%  56,7% 16,6% 0%
Якість –83,4% 6,7%
02

 

 

29 3 14 13 1 7
10,3% 48,3% 41,4% 0%
Якість –58,6% 24,1%
       03 20 6 13 1 7
0% 30% 65% 5%
Якість – 30% 35%
Разом

8 кл.



79


11 37 31 1
5

16

13,9% 46,8% 38% 1,3%

Якість –  60,7% 20,3%

 

  

   В порівнянні з результатами за І семестр поточного навчального року якість знань підвищилась на 20,1% в 01 групі, на 10,3% в 02 групі, на 15% в 03 групі,  що свідчить про те, що адаптаційний період більшість 8 – класників пройшли успішно.

 

Таблиця 2

група Пишаємося
Учні високого рівня Резерв високого рівня
Прізвище предмет оцінка
01 Драган Влада

Козлова Валерія

Колодяжна Софія

Лук’яненко Єлизавета

Розумей максим

Телегін Олексій

Томашевський Максим

Шарненков Антон

Єфіменко Дмитро Укр.мова

геометрія

9

9

Комаров Данило Історія України

Фізика

9

9

Собкович Роман біологія 9
Павлусенко Олексій Англійс. мова

хімія

9
9
   
02 Кучеренко Поліна

Ларченкова Дар’я

Скударнова Дар’я

Замкова Софія геометрія 9
     

 

Таблиця 3

Учні початкового рівня ( тільки в 03 групі )

Учень Оцінка з:
алгебри геометрії фізики хімії Істор. Укр.
Х 2 1 2 2 3

                                                                                                                                                     

Таблиця 4

Резерв достатнього рівня

 

група

 

Учень ( впізнай себе )

алгебра геометрія фізика Історія України
01 Х     6  
Х     6  
02 Х   6    
Х   5    
Х     6  
Х   6 6  
Х   6 5  
Х   6 6  
Х 5 5    
03 Х   5 5  
Х   6    
Х 5 5    
Х     5  
Х   6    
Х 6 5    
Х   5   6
Всього 3 12 8 1

 

  

Порівняльна діаграма якості знань учнів 8 – х класів

 

     Таблиця 5

9 – ті класи

 

Група

К – сть  учнів Рівень  навчальних  досягнень Резерв
В Д С П
ВР ДР
11 26 5 12 9 3 4
19,2% 46,2% 34,6% 0%
Якість – 65,4%
12

 

 

29 5 11 12 1 8
17,2% 37,9% 41,5% 3,4%
Якість – 55,1%
       13 30 20 10 4 8
0% 66,7% 33,3% 0%
Якість – 66,7%
Разом

9 кл.

85 10 43 31 1 7 20
11,8% 50,6% 36,4% 1,2%
Якість – 62,4 % 23,5%

 

Одержали свідоцтво з відзнакою
11 12 13
Воротнікова Катерина Вольська Даря
Дідко Даря Головатюк анастасія
Каленський Олександр Кисельов Максим
Лотиш Юлія Зелінська Наталія
Семенюк Лідія Сидорчук Поліна

  

Таблиця 6

РЕЗЕРВ достатнього рівня

Група Учень ( впізнай себе ) Предмет відставання від достатнього рівня
11 Х Алгебра
Х
Х Геометрія
Х
12 Х
Х
Х  

Фізика

Х
Х
Х
Х
Х
13 Х
Х
Х  

Хімія

Х
Х
Х
Х Географія
Х

 

Таблиця 7

Учні початкового рівня

Учень Оцінка з:
алгебри геометрії фізики
Х( ти один ) 3 3 3

Спостереження за ростом навчальних досягнень випускників основної школи

( куратори Сушицька М.А., Вовчук Л.М., Завальнюк С.В.)

Таблиця 8

Разом

8 -9 кл.

164 21 80 61 2
12,8% 48,8% 37,2% 1,2%
Якість – 61,6 %

                                                                    

   Парад якості  знань, умінь та навичок  8 – 9 класів  ( всі оцінки високого (10 – 12 ) та достатнього ( 7 – 12 ) рівня ):

                          

                                                                                            

 

 

  Таблиця 9                             

10 – ті класи

 

 

Група

К – сть  учнів Рівень  навчальних  досягнень Резерв
В Д С П
ВР ДР
21 30 9 17 4 2 2
 30%  56,7% 13,3% 0%
Якість 86,7%
22

 

 

31 5 17 9 1 5
16,1%    54,5% 29% 0%
Якість –71%
       23 29 8 16 4 1 3
20% 66,7% 13,6% 0%
Якість –86,7%
Разом

10 кл.

90 22 50 17 1 6 7
24,4% 55,6% 18,9% 1,1%
Якість – 80 % 7,8%

Учень початкового рівня – Х ( 23 гр. )

Таблиця 10

ГОРДІСТЬ ЛІЦЕЮ

група Претенденти на нагородження медаллю Резерв високого рівня
золотою срібною Прізвище предмет оцінка
21 Горобець

              Олексій

Рябко Ольга Циганкова Світлана англ.мова 9
Журавльов

              Андрій

       
Литвинчук

                 Даря

  Фіалківський

Ілля

хімія 9
Лобанчикова

                    Каріна                             

       
Мартинюк

                  Ольга

       
Піонтківський

                 Віталій

       
Сирота

               Ангеліна

       
22 Кисель

            Анастасія

Мазко Марія Чубарова Марія математика 9
Павлюк

             Аліна

Поліщук Карина фізика 9
Савченко             

             Владислав

       
23 Андрушко

             Анастасія

Шумляківський Роман Іщенко Марія алгебра 9
Васьковська      

                   Валерія

  геометрія 9
Домбровський  

                     Данил

  Киналь Марія алгебра 8
Муравець       

               Владислав

  геометрія 8
Павліченко    

                Микола

  Шигонська Надія алгебра 9
Чемерис

        Вероніка

  геометрія 9
Чирков

             Максим

       

 

РЕЗЕРВ ДОСТАТНЬОГО РІВНЯ

 

21 група:

впізнайте себе

Х

Х

          22 група:

впізнайте себе

 Х, Х, Х, Х, Х

 

Спостереження за змінами в навчальних досягненнях 10 – класників  

( куратори Ракова І. Є., Рассадкін О. О., Фурман Г. Б. )

 Документ про середню освіту  отримають 87 учнів, серед яких 27 ( 6+10+11 ) – відмінники навчання, 49 ( 17+17+15 ) – достатнього рівня ( всі оцінки 7 – 12 балів ), 11     ( 4+4+3 ) – середнього. Моніторинг на відповідність цих результатів підсумкам ЗНО традиційно буде обговорено на одній із педрад в наступному навчальному році.

ВІДМІННИКИ НАВЧАННЯ В:

31 групі – Бондарчук Тимофій, Власенко Вікторія, Гукайло Софія, Мартинюк Юлія, Нелипович Анна, Сітайло Анна;

32 групі – Волохатюк Дар’я, Деревляний Давид, Мошківська Дарина, Перегуда Єлизавета, Скаковський Владислав, Харина Анастасія, Хортюк Діана, Слоньовська Ірина, Шевель Ольга, Шпаківська Марина;

33 групі – Бондаренко олексій, Варган Євген, Задніпрянець Артур, Панченко Артем, Побідаш Олександр, Ягудіна марія, Коломієць Артем, Павлік Анна, Середа Софія, Ткач Марія, Черватюк Вікторія.

  Таблиця 11

Разом

10 – 11

177 49 99 28 1
27,7% 55,9% 15,8% 0,6%

Таблиця 12

 

По ліцею 341 70 179 89 3
20,5% 52,5% 26,1% 0,9%

  На підставі проведеного моніторингу навчальних досягнень учнів ліцею пропоную:

  1. Відмітити наполегливу працю більшості викладачів ліцею, які в умовах скорочення тривалості І – го семестру і дистанційного навчання в ІІ – му семестрі через довготривалий карантин забезпечили вагомі кінцеві результати навчальних досягнень учнів усіх груп.
  2. Заступнику директора Савінкову здійснити моніторинг на відповідність результатів навчальних досягнень випускників ліцею підсумкам ЗНО в жовтні 2020 року.
  3. Заступнику директора Ізюмовій А. В. вивчити стан викладання геометрії в наступному навчальному році.
  4. Констатувати факт відставання від достатнього рівня навчальних досягнень 15 % учнів 8 – 9 класів.
  5. Заступнику директора Блажиєвській І. А. відвідувати уроки узагальнення та систематизації знань учнів з фізики в класах Шнуркованюк Л. О. з метою контролю за співпрацею вчителя з учнями, що увійшли в 15%.
  6. Заступникам директора Медведєвій М. В. і Блажиєвській І.А. очолити роботу по розробці єдиних вимог щодо організації та здійснення дистанційного навчання на період довготривалого карантину з усіма учнями кожного класу, як для педагогів, так і для учнів та їх батьків, до початку 2020 – 2021 навчального року.
  7. Адміністрації ліцею не менше двох разів на семестр здійснювати огляд класних журналів щодо контролю за своєчасним виставленням поточних оцінок з кожного предмету навчального плану.

 

Виконавець: Ізюмова А. В.